نیلا نیلا ، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

یه دختر دارم شاه نداره...

هفته 32

1394/2/9 21:05
نویسنده : مامان فرشته
199 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازمبوسبوس... ببخشید که مامان دیر به دیر میاد واست چیزی بنویسه... مامانی دیگه سنگین شدهخسته...  دو هفته پیش که رفتم سونو دخمل خوشگلم 1550 گرم بودمحبتمحبتمحبت...به نظرم الان نیم کیلویی چاقتر شده باشی....

تااااااااااازه صورت دخمل نارمو هم دیدم... جیگر من آخه کی میای تو بغل مامان...بغلبغل

راااااااااااااستی رونیکا بدنیا اومدبوسبوس.... 3 اردیبهشتمحبتمحبت... خیلی یه دفعه ای شد... عجله داشت دید که اتاقش چیده شده خاله مونا هم عکساشو گرفته گفت دیگه من برم...خندهقه قهه شیطون...

عزیز دلم مامان فوزی اومده بود باهم رفتیم دنبال وسایلت...حالا وقتی اتاقتو چیدم عکسشو واست میزارم...

الانم با خاله مهرناز تهرانن رفتن دیدن رونیکا.... 

مامانی من خیلی خسته م ....باز میام واست مینویسم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)