نیلا نیلا ، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

یه دختر دارم شاه نداره...

هفته 35

1394/2/27 20:25
نویسنده : مامان فرشته
190 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااام دختر خوشگلم... دختر ماهم.... عشقم نفسم... امروز دخمل من 34 هفته و 1 روزشه یعنی وارد هفته ی 35 شده قربونش برم....جشنجشن

رفتم پیش دکتر تیمورزاده گفت دوباره یه سونو برو ببینم آب داخل شکمت یه موقع کم نباشه... دیگه امروز رفتم سونو خدا رو شکرررررررررررر همه چیز اوکی بود... محبتمحبت دخمل منم 2450 بودبوسبوس... دکتر سونو گفت به احتمال زیاد نینیتون وقتی بدنیا بیاد سه کیلو و نیمه... دختر من تپل مپلیه....زیبابغلزیبا خوردنیه....محبتمحبت

جیگر مامان دیگه خیلی کم مونده که بغلت کنم.... بغل راستی سونوی امروز گفت 6 تیر میای پیش مامان... دخملی میدونی اگه 6 تیر بیای تولدت با هلیا تو یه روز میشه... تورو خدا 6 تیر نیا.... 6 تیر روز هلیاس... تو یه روز دیگه بیا پیش ما....نهنه وگرنه هر سال باید تولد شریکی بگیرین... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هلیا
4 خرداد 94 19:06
سلاااام آجی فرشته خوبی ....وااااقعا 6تیر بدنیا میاد ؟آخ جووونم راستی من مریضم
مامان فرشته
پاسخ
سلااام عشقم... بعنی خوشحالی که تولدتو شریکی بگیری...
شیوا
12 خرداد 94 1:32
اره معلومه که خوشحااااالم