نیلا نیلا ، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

یه دختر دارم شاه نداره...

نی نی مامان دختره

1393/12/5 13:18
نویسنده : مامان فرشته
266 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان...متنظرمتنظرمتنظر دیگه باید بگم پرنسس مامان... عروسک مامان... دخمل مامان....

مامان جون تو دختریمحبتمحبت... ببخشییییید که تا الان فکر میکردم پسری... آخه تو دومین سونو دکتر ذبیحی گفت احتمالا پسریخجالتزبان... هر کیم منو میدید میگفت بچت پسره... یه نفرم احتمال دختر بودن نداده بود... منم زود باور... فکر کردم پسریبدبو... نگو تو دخمل خوشگل مامان بودیبوسبوس... نکنه واسه همین خیلی زود لگد زدی مامانو متفکرمتفکر راستشو بگو....متفکرمیخواستی بگی اوووو مامان من دخترم چرا به من میگی آوش!!!!!

حالا اسم نداری چیکار کنیم !!!!!! 

با خاله مهرناز داریم دنبال اسم میگردیم... آرشیدا... سانای... مهرسا... آنوشا... سلنا... 

هنوز نمیدونم اینا به دلم نمیشینه... میخوام اسمت خیلی قشنگ باشه معنی خوبی داشته باشه... ولی خودمونیم آرشیدا و آوش بهم میادا.... ولی آرشیدا خیلی فراوون شده... 

هر روز تو سایتا میچرخم دنبال یه اسم خوب واسه دخمل مخمل...

دعا کن زوده زود اسمتو پیدا کنم جوجویی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پریا
6 اسفند 93 17:03
نی نی جون سلام، من پریا دختر دایی باباتم، امیدوارم مامان فرشته یک اسم قشنگ واست پیدا کنه و برای به دنیا آمدنت بی تابی میکنم ،دوست دارم مثل عروسک باهات بازی کنم.
شیوا
12 اسفند 93 13:55
سلام اجی فرشته....خوشحالم که نی نی دختر شده .........ازطرف من یه خیلی ببوووووووسش............فداش بشم نی نی خوشگل