نیلا نیلا ، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

یه دختر دارم شاه نداره...

عید

1393/12/16 9:45
نویسنده : مامان فرشته
159 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااام دخمل شیطون مامان...بوسبوس چطوری؟؟ عیدت مبارک خوشگلکم... الهی مامان فدات بشه...لحظه ی سال تحویل اظهار وجود کردی واسه مامان... نیومده شگون هم شدی..عیدی هم گرفتی...زبان اومدی شمال شیطون شدی..محبتمحبت.همچین از ته دل مامانو لگد میزنی...دخمل من خیلی قوی شده... آب و هوای شمال بهش ساخته...

من 24 ام اومدم بعد دو سه روز بابا ارمین اومد...  امروز هم رفتغمگین ...اخه باید بره سرکار...ما هم 16 ام میریم...

اینقدر اینجا هوا خوبه... بارون میاد.... باز آفتاب میشه... 

دیگه کلی داره بهمون خوش میگذره.... من خیلییییییییییی دللللللم واسه کردکو تنگ شده بود شیش ماه بود نیومده بودم... دفعه ی بعدم ان شا الله با دخمل نازنازیم میاااااااااااااام...بوسبوس

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شیوا
6 فروردین 94 17:43
سلام اجی فرشته و نی نی جون.....این دفعه زود تر بیاین دلمون واستون تنگ میشه...اجی فرشته از طرف من به نی نی عید رو تبریک بگو.......باااای
مامان فرشته
پاسخ
سلااااااااام... باشه حتما... نی نی میگه شیوا رو ببوس....